Huisartsenpraktijk Pallion

Huisartsenpraktijk Pallion

Direct, snel schakelen & no-nonsense
Zo’n 4,5 jaar geleden ben ik gestart als praktijkmanager bij Huisartsenpraktijk Pallion in Hulst. Dagelijks lopen hier ongeveer 40 medewerkers rond. Als manager moet je alles goed overzien, dus ook de schoonmaak. Daar komt Infa-Actief om de hoek kijken. Eigenaresse Karin Picavet zorgt ervoor dat er iedere ochtend wordt schoongemaakt. Een hele fijne samenwerking!

Het klikt gewoon
In eerste instantie hadden we zelf schoonmakers in dienst, maar al snel kwamen we erachter dat het efficiënter kon. Het moest wat meer op elkaar worden afgestemd. We hebben het eerst geprobeerd met een landelijke organisatie. Dit werkte in principe goed, maar ik wilde toch liever samenwerken met een lokale schoonmaakorganisatie. Na gesprekken met verschillende schoonmaakorganisaties uit Zeeuws-Vlaanderen, is de keuze op Infa-Actief gevallen. Met Karin klikte het gelijk, we spreken elkaars taal en dat voelt goed. Karin is net als ik erg direct. Ze kan snel schakelen en is van de no-nonsense.

Efficiënt werken & snel schakelen
Er wordt op een hele efficiënte manier schoongemaakt. De medewerkers van Infa-Actief volgen de instructies altijd goed op. Karin denkt daarbij ook met ons mee in de werkzaamheden, bijvoorbeeld als de vloer eens extra gedaan moet worden. Haar kracht ligt bij het snel schakelen en inspringen op situaties. Hierdoor is het altijd goed en voldoet het geheel aan onze wensen. Bij situaties waar extra schoonmaak vereist is, bijvoorbeeld een nieuwjaarsborrel of een opening, is dat nooit een probleem en altijd snel geregeld.

Niets is te veel gevraagd
Laatst hebben we zes tijdelijke kantoorunits gebouwd. In zo’n situatie is het erg fijn dat je aan Karin kunt vragen of ze nog een medewerker heeft die eens een extra keertje kan schoonmaken voor de oplevering. Binnen een dag, hooguit twee dagen is het geregeld. Het gebeurt gewoon, niets is daarbij te veel gevraagd. Als er bij Infa-Actief eens iemand ziek is dan merk je dit eigenlijk nooit. In deze situaties lost Karin het zelf op en hoor ik er later pas over. Dat gebeurt altijd goed en volgens de afspraken. Wordt er om 8 uur afgesproken, dan is de schoonmaak er om 8 uur. Ze houdt zich aan haar woord. Zó betrouwbaar.

Direct contact
Regelmatig wordt er geëvalueerd. Hier komt Karin zelf mee. De evaluaties zijn erg transparant. Als bedrijf stel je jezelf kwetsbaar op, omdat je klanten de vrijheid geeft om dingen aan te geven die niet goed gaan. Dit vind ik knap en daar ben ik helemaal voor. Is er toch een keer iets aan de hand, dan wachten we natuurlijk niet tot een evaluatie. Bij Karin heb je direct contact, je hoeft niet eerst te proberen om via een omweg een leidinggevende te bereiken. Dat is fijn. Het feit dat ik haar bij iedereen zou aanbevelen zegt al genoeg. Dit heb ik ook regelmatig gedaan binnen mijn netwerk en ook zij zijn heel positief.

Thérèse van den Boom
Huisartsenpraktijk Pallion

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.