Tevreden klanten

Waarom switchen als we tevreden zijn?
Toen ik 6,5 jaar geleden bij Energetica Natura kwam werken, werd al langere tijd samengewerkt en dat beviel prima! Natuurlijk vinden wij de kwaliteit van schoonmaken belangrijk, maar een schoonmaakbedrijf moet daarnaast vooral vertrouwen geven. Je laat tenslotte toch een onbeheerd pand achter met de bijbehorende sleutels en codes. De samenwerking met Infa-Actief is gewoon écht super goed én het is altijd schoon en fris.

Ze horen bij ons
Het is prettig om steeds dezelfde vertrouwde gezichten te zien. Ze horen er dan ook helemaal bij. Soms kom je elkaar tegen in ons gebouw en voelt het gewoon alsof ze bij ons in dienst zijn. Zo gaan we ook met de medewerkers om. Ook zij krijgen ieder jaar een kerstattentie, net als onze eigen mensen. Er ontstaat op deze manier een wisselwerking. Wij vragen de schoonmakers ook wel eens om iets extra’s te doen. Ze staan dan meteen voor ons klaar. En andersom? Komt het beter uit om op een andere dag te komen? Door bijv. ziekte van een schoonmaakmedewerker? Dan hebben wij daar ook alle begrip voor.

Actief meedenken
We evalueren regelmatig bepaalde zaken. Ook denken de medewerkers van Infa-Actief heel actief met ons mee. Dat is erg fijn. Denk hierbij aan advies over schoonmaakartikelen of advies over hoe we bepaalde zaken moeten reinigen. Zo hebben we een paar jaar geleden ons kantoor van ander meubilair voorzien. Dat vergt dan wel even extra advies op het gebied van schoonmaak.

Een langdurige voortzetting
We zijn als bedrijf enorm gegroeid, Infa-Actief groeit met ons mee. Zo zijn ze er nu elke dag. De schoonmakers zijn niet altijd zichtbaar, maar hun werk is dat zeker wel! Er is never nooit een reden of aanleiding geweest om naar een ander schoonmaakbedrijf te gaan. Wat mij betreft gaan we voor een langdurige voortzetting.

Direct, snel schakelen & no-nonsense
In 2014 ben ik gestart als praktijkmanager bij Huisartsenpraktijk Pallion in Hulst. Dagelijks lopen hier ongeveer 30 medewerkers en huurders rond. Als manager moet je alles goed overzien, dus ook de schoonmaak. Daar komt Infa-Actief om de hoek kijken. Iedere ochtend wordt er schoongemaakt. Een hele fijne samenwerking!

Het klikt gewoon
Ik wilde graag samenwerken met een schoonmaakorganisatie waarbij het contact met de klant hoog in het vaandel staat en waarmee ik via korte lijnen makkelijk kan schakelen. Na gesprekken met verschillende schoonmaakorganisaties uit Zeeuws-Vlaanderen, is de keuze op Infa-Actief gevallen. Het klikte meteen.

Efficiënt werken & snel schakelen
Er wordt op een hele efficiënte manier schoongemaakt. Ook wordt er altijd met ons meegedacht. De schoonmaak is altijd goed en voldoet geheel aan onze wensen. Bij situaties waar extra schoonmaak vereist is, bijvoorbeeld een nieuwjaarsborrel of een opening, is dat nooit een probleem en altijd snel geregeld.

Niets is te veel gevraagd
Laatst hebben we zes tijdelijke kantoorunits gebouwd. In zo’n situatie is het erg fijn dat je Infa-Actief kunt vragen of er nog een medewerker beschikbaar is om voor de oplevering een extra keer schoon te maken. Binnen een dag, hooguit twee dagen is het geregeld. Het gebeurt gewoon, niets is daarbij te veel gevraagd. Zó betrouwbaar.

Direct contact
Regelmatig wordt er geëvalueerd. De evaluaties zijn erg transparant. Als bedrijf stel je jezelf kwetsbaar op, omdat je klanten de vrijheid geeft om dingen aan te geven die niet goed gaan. Dit vind ik knap en daar ben ik helemaal voor. Is er toch een keer iets aan de hand, dan wachten we natuurlijk niet tot een evaluatie. Het feit dat ik Infa-Actief bij iedereen zou aanbevelen zegt al genoeg. Dit heb ik ook regelmatig gedaan binnen mijn netwerk en ook zij zijn heel positief.

100% match
In 2014 hebben wij de keuze gemaakt voor een klein regionaal opererend schoonmaakbedrijf. Via social media kwamen we in contact met Infa-Actief. Bij de Hoop zijn er verschillende aspecten die we belangrijk vinden bij de keuze voor een schoonmaakbedrijf. Flexibiliteit, klantvriendelijkheid, een goede prijs en uiteraard een prima kwaliteit van schoonmaken. Wij vonden een 100% match in Infa-Actief. We zijn zeer tevreden en geven een 8 als we dit mogen uitdrukken in een rapportcijfer. Ook de jaarlijkse VSR-controles laten een goede beoordeling zien.

Direct contact en een snelle afhandeling
De medewerkers van Infa-Actief kennen de firma en onze panden goed. De kleinschaligheid bij Infa-Actief zorgt voor direct contact. Dat werkt erg fijn, want speciale verzoeken zijn bij de eerstvolgende schoonmaakdienst altijd in orde gemaakt. Het is buitengewoon lastig om op dit moment goed schoonmaakpersoneel te vinden, maar ondanks deze krapte heeft de uitvoering van het werk hier nooit onder geleden.

Een échte aanrader
Wij worden regelmatig benaderd door grote schoonmaakbedrijven om over te stappen. Toch zien wij daar, door de goede dienstverlening van Infa-Actief, geen reden toe. Sterker nog, wij raden Infa-Actief juist aan. Dit hebben wij laatst ook bij een van onze dochterondernemingen gedaan. Inmiddels zijn ook zij een tevreden klant van Infa-Actief.

Cynthia te Wieske – De Hoop

‘Sinds 2010 zijn wij trotse bezitter van een prachtig nieuw hockeycomplex. Een jaar na de oplevering van ons complex kwam ik in aanraking met Infa-Actief. Na een grondige inspectie van Karin schrokken wij toen van de onderhoudstoestand van ons complex. Infa-Actief schreef toen een schoonmaakplan en garandeerde ons kwaliteit. We besloten over te stappen van schoonmaakbedrijf.

Professioneel
De garanties van Infa-Actief zijn realiteit gebleken. Onze vereniging heeft met veel vrijwilligers te maken. Je kunt dan simpelweg niet zonder een professioneel schoonmaakbedrijf. Onze vereniging telt inmiddels meer dan 500 leden waardoor het complex het soms zwaar te verduren krijgt. Als wij iets constateren wat verbetering kent is dit na een kort telefoontje zeer snel opgelost.

Pro-actief
Infa-Actief werkt proactief en zorgt ervoor dat het complex nog steeds in nieuwstaat verkeerd.
Wij bevelen Infa-Actief bij onze relaties zeer positief aan.’

Chapeau!

“Tijdens het ontbijtnetwerk BBN Hulst leerde ik Infa-Actief kennen. In de bedrijfspresentatie werden punten benoemd die ik bij onze toenmalige interieurverzorgers miste. “Er is nog nooit een klant weggegaan, werd steevast verteld.” Infa-Actief gaat voor een hoge klanttevredenheid.

Uniek
De medewerkers van Infa-Actief staan voor 100% achter hun bedrijf. We merken dat in de manier van aanpakken. Zijn er zaken waar de medewerkers tegenaan lopen? Dan koppelen ze dat netjes terug. Vooral die communicatie vind ik een uniek aspect. Nu we samenwerken met Infa-Actief krijgen we intern geen klachten meer over de kwaliteit van de schoonmaak. Afspraak is afspraak en alles is keurig geregeld.

Met een gerust hart aanbevelen
Ik beveel Infa-Actief graag aan bij mijn bestaande relaties. Uit ervaring blijkt, dat ik dit met een gerust hart kan doen. Ook probeer ik bij lopende opdrachten Infa-Actief te betrekken. Of aan te bevelen.