Werkwijze

Infa-Actief is uniek en planmatig

  • Wij werken met een 4 wekensysteem, zodat er nooit grote schoonmaak nodig is
  • 1 vaste contactpersoon voor alle diensten
  • 1 vaste medewerker en 1 vaste invalmedewerker.

Infa-Actief is flexibel

  • Wij spelen in op directe vragen van de klant
  • Wij zijn altijd bereikbaar voor calamiteiten
  • Wij reageren direct op de situatie
  • Als we echt denken dat het nodig is, werken we een half uur langer
  • Wij rekenen geen extra kosten als er kleine zaken extra gebeuren.

Infa-Actief analyseert

Zelfanalyse
We analyseren op een gestructureerde manier. We inspecteren, controleren en doen aan zelfanalyse. Dit verwoorden we in de vorm van voorstellen tot verbetering in een rapport die we vervolgens met de klant bespreken.

Collegiale bijsturing
Medewerkers controleren elkaar als er samengewerkt wordt. Zo kunnen we fouten vermijden of snel rechtzetten.

Controle

  • 1 x per drie maanden controle (eventueel samen met de klant)
  • Nacontrole: een eerlijk en objectief rapport op basis van inspectie en zelfanalyse
  • Eventueel voorstel tot verbetering.

Klantenanalyse

Bij elke nieuwe klant maken we eerst een bedrijfsanalyse
zodat we ‘maatwerk’ kunnen leveren!
Uit ervaring weten we dat dit de beste manier van werken is.

analyse van het schoonmaken en onderhouden van uw bedrijf
behoefte analyse van uw bedrijf
systeemanalyse (uren, rentabiliteit, efficiëntie)
aanbeveling